O mnie

Gej po 30-ce, wykształcony, w związku od ponad 15 lat. W seksie uniwersalny. Z lekką dozą perwersji, kręci mnie seks w dziwnych miejscach, owłosieni faceci, dresiarze, faceci z tatuażami, chłopacy na sportowo, gloryhole itp. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- This blog is about the beauty of hairy men, hairy legs, arms, hairy chest etc . Maybe some of them are not so hairy...but sexy. All photos published here were taken by me or were taken from various parts of the internet and do not belong to me. If your photo (either of you or taken by you) was posted and you’d like to see it removed, please contact me at Johnny_Test@interia.pl

niedziela, 25 października 2015

yes yes yes ..kocham dres!

Jak zwykle jesień i zima to dobra pora na mój drugi fetysz jakim są kolesie w dresach. hmmm.....a to sobie znalazłem, latem jarają mnie kolesie na sportowo i ich włochate nogi, a po sezonie dresiarze. Cały rok coś mi buzuje...strasznie zboczony jestem hehe
Nie wszystkie dresy są seksy, ale niektóre pozwalają swoim właścicielom uwidocznić te wypukłości...a jak koleś na siłce spędza czas to i z tyłu uwypuklają się pośladki jak świeże brzoskwinki !
parę fotek z mojej kolekcji , zdjęcia robione własnoręcznie :-)
-----

Autumn and winter is a good time to look at the guys in sports tracksuits. Not all the tracksuits are sexy,
some guys are interesting in the front but when a guy spends time at the gym his back is interesting too....these delicious buttocks .....

some photos from my collection, taken by myself :-)












środa, 21 października 2015

....wspomnienie lata

Polakowi nie dogodzisz, jak było gorąco i sucho to za sucho a teraz jak leje to za mokro hehe
Co prawda taka pogoda jak teraz za oknem bardzo przygnębiająca jest, ołowiane ciemne chmury, senność, znużenie powodują , że tęskni się za tymi słonecznymi dniami lata. Sięgnę do mojego archiwum zdjęć i wrzucę kilka plażowych :-))) ..Ci seksowni kolesie i ich opalone ciała
-----
Autumn and rain outside are sad. I miss the summer and the guys on the beach, today their sexy tanned bodies on my pictures. Have fun ;-))








wtorek, 13 października 2015

basenu cd...

za to w sobotę byłem w Krapkowicach na basenie wieczorkiem. trafiłem za to na trzy rodzinki z Niemiec...miałem ślinotok na widok tych tatusiów. Trzej seksowni, dobrze zbudowani i jeden bardziej włochaty od drugiego. Dodatkowo jeden z nich miał takie obcisłe żółte kąpielówki, w których dokładnie odznaczał się jego członek. W pewnym momencie kiedy sobie leżałem na bąbelkach to stanął bardzo blisko mnie..i miałem wrażenie że widzę nawet żyłki na jego członku....strasznie byłem podjarany. Takich super fotek nie mam niestety więc tym razem też jeszcze coś z neta.
---

some pics of hairy guys, from internet , not made by me :-(









zdjęcia ze stron:
http://younghairymen.tumblr.com
http://hairyonholiday.tumblr.com/

sobota, 10 października 2015

boski tyłeczek

we czwartek byłem na opolskim basenie Akwarium. zazwyczaj wpadam zaraz po pracy, ludzi nie jest dużo, najczęściej emeryci albo dzieci, rzadko jakieś fajne ciałka, na których można oko zawiesić.  tym razem miałem znacznie więcej przyjemności bo na dwóch torach pływało 3 zdaje się studentów. tak na pierwszy rzut oka "ciasteczka".  tym że jak już zdejmę okulary "naziemne" i założę pływackie to i tak nic nie zobaczę hehe.  Kiedy wyszedłem z basenu ci trzej jeszcze zostali, wykapałem się i zacząłem ubierać. Po czym moim oczom ukazał się jeden z tych trzech...co za ciało, przepięknie umięśnione, nie napakowane, kaloryferek na brzusiu i....obcisłe spodenki pływackie w których nadzwyczaj apetycznie rysował się kształt pośladków a członek zabawnie sterczał do przodu. Ja się ubierałem a chłopak mył się tu i tam, nawet lekko ściągnął spodenki..... po czym skierował się w moją stronę i podszedł do szafki obok....ale mi się zrobiło gorąco! Ja już prawie ubrany udawałem że się pakuje, coś szukam, grzebię w telefonie. A on ściągnął te spodenki i stanął nago, w całej krasie przede mną. Nie pamiętam twarzy ale ten tyłek zapamiętam na długo. Umięśnione nogi i tak cudownie owłosione, owłosienie od stów aż po same pośladki, Jędrne , okrąglutkie, umięśnione pośladki, porośnięte ciemnymi włoski. Koleś zaczął się powoli wycierać dokładnie, góra, brzuch, członek, który tak zabawnie mu sterczał (w zwisie) do przodu, lekko zmarszczony, z długim napletkiem, o ciemnym kolorze.  Nie mogłem dłużej tam zostać i musiałem już wyjść ale te pośladki, tak cudnie owłosione ... jakbym zanurkował między nie moim językiem to dostarczył bym mu takiej rozkoszy jakiej do tej pory nie zaznał z żadną laską hehe.  Nie mam zdjęć pośladków w mojej kolekcji, więc parę fotek z internetu !
----
I met a student at the swimming pool with wonderful buttocks, hairy legs and nice hairy ass.
I don't have such pictures, so today something from the internet










zdjęcia ze stron:

http://gayhairytwinks.tumblr.com/
http://hairybuttheaven.tumblr.com/
http://hoosierguy89.tumblr.com/
http://assnballs.blogspot.com
http://gayarseblog.blogspot.com

sobota, 3 października 2015

a tymczasem w pociągu...

od wielu wielu lat dojeżdżam pociągami do szkoły, na studia do pracy. Męczące ..bardzo. Ale ile wrażeń. W szkole średniej byłem obserwowany w pociągu  przez jednego "starszego" geja (wtedy nie zwracałem uwagi na starszych od siebie), uprzejmie doniósł moim znajomym że przez pociąg sunę jak burza i zawsze wybieram miejsce na przeciw fajnego "samca"....i tak mi zostało. A najgorsza jest konkurencja...i to ta babska. Wredne baby w różnym wieku też czasem chcą się pogapić na fajnego samca...i taka non stop się lampi i lampi...co ja się samcowi przyglądam to ona już patrzy, ja okiem mu w  krocze a ona już wzrokiem bada na co ja tam usilnie zaglądam....jestem "ZA" wagonami tylko dla kobiet hehe..wtedy wszystkie fajne chłopaki ..moje ;-)))) dzisiaj przegląd ostatnich łowów w pociągu.
--
For many many years I have been traveling by train to school, to study to work. .. Very fatiguing. But how many impressions. I like to look at sexy guys. Today overview of my recent hunting in the train.